Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta…

Pierwszy i jedenasty listopada tuż, tuż… a ja nadal dłubię ciągle ten sam pliczek.

Biedna Miki… Przygotowane przez nią bentu dla Takeru nie przetrwało w jednym kawałku.

Witam wszystkich was serdecznie! Z tej strony Jakub, a tutaj przed wami kolejny wpis dotyczący tego cudownego projektu, jakim jest spolszczenie do powieści wizualnej o nazwie Muv-Luv Extra!

Dzisiaj raczej zbyt dużo wam do przekazania nie mam. Obecnie tłumaczę wspomniany przeze w poprzednim wpisie fragment dotyczący alternatywnej wersji finałowego meczu w kobiecym lacrosse. Dosyć długie i złożone zdanie mi wyszło, nie sądzicie? Ale wracając do meritum… Wszystko idzie w dobrym kierunku i nawet wczoraj udało mi dołożyć cegiełki do tego przedsięwzięcia. Zebranie kryzysowe związane z nie pojawieniem się Ayamine – przetłumaczone. Rozmowa Chizuru i Takeru pomiędzy meczami – przetłumaczone. Powrót i tłumaczenia Kei – przetłumaczone. Pozostała jeszcze zbiórka przez finałowym meczem(tym razem nawet Marimo-chan bierze w niej udział), przebieg finałowego meczu i oraz konsekwencje, które miały miejsce po meczu. Czyli… w skrócie mamy połowę? Trzy z sześciu fragmentów – przetłumaczone.

No i chyba to tyle jeżeli chodzi i dzisiejszy wpis. Na koniec dodam od siebie, że nagrałem i udostępniłem kolejny odcinek z frontu polonizacyjnego. Tym razem główną bohaterką jest Tama Miki! Czyli największa znana nam kociara w uniwersum Muv-Luv! Czyli coś dla zwolenników lolitek, ale kto jak woli… Hobbitek.

Najnowszy odcinek!

Wczesna wersja spolszczonego fragmentu.

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij