Dobrą nowinę niosę wam! Chociaż z małym opóźnieniem…

Sieeemaaaneeeeczko! Z tej strony Jakub, a tutaj przed wami kolejny cudowny wpis, który przybliży wam stan tego jakże cudownego projektu!

Już, już, już piszę i publikuję najnowszy wpis!

No dobra… wstęp mamy za sobą. Więc o jakiej dobrej nowinie pisałem w tytule tego postu? Tą dobrą nowiną jest to, że oficjalnie zakończyłem, poprawiłem i wysłałem plik nr. 19 (31c38540.mlt) do Kevina. Czyli oznacza to, że wszystkie elementy wspólne dla całej piątki niewiast zostały oficjalnie ogarnięte. Co również oznacza, że jedyne co nam pozostało to tylko epilogi dziewczyn. Ufff! Chociaż nie ukrywając chciałem szybciej dostrzec do tego momentu, to i nadal mimo wszystko, jestem zadowolony, że udało nam się wraz Kevinem wytrwać w naszej podróży. No cóż pora wykonać jeszcze tylko wykończenie i będzie git. A potem trzeba będzie przenieść owoce naszej pracy na wersje steamowską. TO RACZEJ powinno nam szybciej zlecieć, no bo jakby nie patrzeć jedyne co będzie trzeba zrobić, to tylko(albo aż) przepisać tekst. A o co się rozchodzi z tym małym opóźnieniem? No bo…. żeby być z wami tak całkowicie szczerym…. To zadanie(czyli ogarniecie tego pliku nr. 19) zostało przeze mnie wykonane 13 grudnia. A dzień w którym piszę ten wpis(hehe masło maślane) to 23 grudnia. Jakby nie patrzeć, troszeczkę czasu od tego wydarzenia minęło.

Melduję wykonanie zadania!

No to cóż…. W przyszłym tygodniu albo jeszcze w następnym(raczej bym obstawiał tą drugą opcję :D) rozpocznę dziubać pliki związane z finałami Sumiki i Meyi. Ale jak to? Czy zamiast jednej ścieżki będę rozdzielał swoją uwagę na dwóch finałach. Nic bardziej mylnego! Po prostu finały pań Mitsurugi i Kagami tak naprawdę są wspólną historią. I dopiero na samym, samym końcu Takeru podejmuje decyzje z kim chce spędzić resztę swojego życia. Podobnie jest w przypadku Przedstawicielki i Czarnej pumy. Chociaż wspólna ścieżka Sakaki i Kei w porównaniu do poprzedniej pary, rozdziela się o wiele szybciej. W ich przypadku wspólny jest tylko początek. A co z naszą małą różowo-włosom kociarą Miki? He-he-he… Tama w porównaniu do reszty zaczyna swój ostateczny wątek romantyczny z Shirogane najszybciej i jej rutyna diametralnie różni się od pozostałych. No bo nie oszukujmy moi drodzy czytelnicy i moje drogie czytelniczki. Tama to pomimo swojego niewielkiego rozmiaru, to tak naprawdę jest giga chadem. A GIGA CHAD TAMA nie musi z żadnym plebsem niczym się dzielić. #GIGACHADTAMA

W czasie trwania tego projektu, Tama niemiłosiernie urosła w moich oczach.

No cóż i to chyba tyle co mam wam dzisiaj do przekazania. Na koniec zostawię wam kilka screenów z gry, które są związane z plikiem 19. Oprócz tego umieszczam również link do najnowszego filmiku z wieści frontu polonizacyjnego Muv-Luv. Dziękuję wam wszystkim za poświęcony mi czas. Wyczekujcie kolejnych informacji na temat stanu projektu związany z pierwszą częścią franczyzy Muv-Luv, czyli Muv-Luv Extra.

2 myśli na temat “Dobrą nowinę niosę wam! Chociaż z małym opóźnieniem…”

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij